شرکت فنی مهندسی به سازان سرای مهر آهنگ
شرکت فنی مهندسی به سازان سرای مهر آهنگ

شرکت فنی مهندسی به سازان سرای مهر آهنگ

فرود اجباری هواپیمای حامل آمریکایی ها در بندرعباس: 140 نظامی عضو ناتو مسافران پرواز

استاندار هرمزگان ن گفت: از مجموع 140 سرنشین هواپیما، 110 نفر آمریکایی و بقیه نیز از نظامیان کشورهای عضو ناتو بودند.

"با هماهنگی‌های صورت گرفته و به دلیل ارائه اطلاعات غلط از سوی خلبان مجبور به نشاندن هواپیمای اجاره‌ای آمریکایی شدیم تا اطلاعات دقیق‌تری به ما بدهند و برهمین اساس در فرودگاه بندرعباس آن هواپیما را مجبور به فرود کردیم."

جاسم جادری استاندار هرمزگان به تشریح جزئیات فرود هواپیمای اجاره شده آمریکایی در فرودگاه بندرعباس پرداخت و گفت: این هواپیما که متعلق به یک شرکت خصوصی امارات بوده قصد عبور از فضای ایران را داشت، اما اطلاعات آن در سیستم کریدور هوایی ایران ثبت نشده بود.
او گفت: پس از آنکه از خلبان هواپیما درخواست اطلاعات شد، متوجه شدیم این اطلاعات غلط است و متناقض با آن اطلاعات اولیه بوده لذا با اخطار داده شده این هواپیما در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست.
استاندار هرمزگان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و به دلیل ارائه اطلاعات غلط از سوی خلبان، مجبور به نشاندن این هواپیما شدیم تا اطلاعات دقیق‌تری به ما بدهند و برهمین اساس در فرودگاه بندرعباس آن هواپیما را مجبور به فرود کردیم.

جادری با بیان اینکه پس از گفت‌وگو با خلبان هواپیما، وی به اشتباهات خود اعتراف کرد و امضا کرد که به ما اطلاعات غلط داده است، گفت: پس از آنکه ما از خلبان پرواز خواستیم به مقصد خود پرواز کند، به ما گفت که مدت زمان بسیاری از پروازش گذشته و باید گروه دیگری بیایند و هواپیما را به پرواز درآورند.
او با اشاره به برخورد مناسب نیروهای ایرانی با کادر پرواز هواپیما، گفت: هواپیمای مذکور ساعت 22 شب گذشته می‌توانست پرواز کند، اما به دلیل توقف زیاد و نداشتن مجوز پرواز از سوی خلبان و حضور گروه دوم و در اختیار گرفتن کنترل هواپیما، ساعت 3 بامداد فرودگاه بندرعباس را ترک کرد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه فرودگاه بندرعباس حتی سوخت هم در اختیار این هواپیما قرار داده است، گفت: ما رفتاری مناسب با آنها داشتیم، اما آنها تلاش می‌کردند همکاری با ما نداشته باشند.
جادری ادامه داد: به دلیل اینکه آنها ورودشان به ایران غیرقانونی بود و اطلاعات غلط داده بودند، ترسیده بودند و حتی پیشنهاد ما برای استفاده از سرویس بهداشتی و استراحت داخل فرودگاه را هم نپذیرفتند.
او گفت: هیچ فرد نظامی به سمت هواپیما نرفت و تنها مدیر فرودگاه با آنها در ارتباط بود.
استاندار هرمزگان همچنین گفت: از مجموع 140 سرنشین هواپیما، 110 نفر آمریکایی و بقیه نیز از نظامیان کشورهای عضو ناتو بودند.

14-5-10-1828315اطلاعات بیشتر

www.lifedetect.com

آتش گرفتن 4 خودرو با یک فیلتر سیگار!

یک فقره آتش‌سوزی در حوالی محله‌ی «پیچ آشوری» ایلام منجر به سوختن 4 خودرو شد.

به گزارش فارس،دیروز حوالی ساعت 19 یک فقره آتش‌سوزی در بلوار جنوبی امام شهر ایلام و در حوالی «پیچ‌آشوری» در داخل جدول کنار خیابان اصلی، عبور و مرور را برای چند ساعت در این منطقه متوقف کرد.

«غلامرضا طاهری» مسئول فوریت‌های آتش نشانی ایلام در این خصوص به ایسنا، گفت: در حاشیه بلوار جنوبی امام، مغازه‌های تعویض روغنی فعالیت می‌کنند که مواد اشتعال‌زا را به داخل جدول می‌ریزند و کارشناسان دلیل این آتش‌سوزی را انداختن فیلتر سیگار در این جدول عنوان کرده‌اند.
طاهری با اشاره به اینکه 4 دستگاه خودرو با بیش از 20 درصد در این آتش‌سوزی دچار خسارت شده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی ‌به دنبال نداشت‌.

n00044581-b


اطلاعات بیشتر در


www.lifedetect.com

فلو سوئیچ

فلو سوئیچ چیست

اطلاعات کلی ومشخصات کلی در مورد فلو سوئیچ:

این دستگاه با داشتن یک میکرو سوئیچ که با استفاده از تیغه مخصوص خود تحریک می شوند می تواند برقراری جریان سیال در داخل لوله را بوسیله فرمان دادن به تجهیزات مختلف الکتریکی از جمله پمپ ها والکتروموتورها وغیره را کنترل کند

.فلو سوئیچها به سادگی با مکانیزمهای مختلفی که برای حس کردن فلوی سیال دارند در ست پوینت یا نقطه تنظیم مورد نظر خروجی سوئیچ یا ON/OFF میدهند و به شما امکان کنترل فلوی خط را میدهند . معمولا ساده ترین روشها ، پر کاربردترین آنها میباشند و در فلو سوئیچهای بسیار رایج از یک تیغه فلزی که به یک اهرم متصل است استفاده کرده با توجه به ست پویت طول این تیغه را برش میدهند یا اصطلاحاً تریم میکنند . زمانی که فلو به مقدار مورد تنظیم شما رسید اهرم به یک طرف متمایل شده و سوئچ را تحریک میکنند . در نمونه های پیشرفته تر این سوئیچ به صورت غیر تماسی برای مثال به کمک خاصیت مغناطیسی انتهای اهرم که باعث تحریک رید رله خروجی میشود استفاده میکنند . در انتخاب این تجهیزات بایستی موارد زیر را در نظر داشت

 با توجه به این که برای عملکرد ایمن وبدون مشکل چیلر آبی لازم است از وجود جریان آب در کندانسور و اوپراتور مطمئن باشیم لذا در مدار استارت کمپرسور وسیکل تبرید به صورت سری این فلوسوئیچ ها قرار داده می شوند تا در صورت نبود جریان آب کمپرسورها روشن نشوند وبه اصطلاح در مدار اینترلاک چیلر به صورت سری قرار می گیرند.

فلو سوئیچ ها انواع مختلفی دارند که نوع fs4-3برای مصارف عمومی کنترل جریان مایعات ومخصوصا آب کندانسور و اوپراتور مناسب می باشد

011 فلو سوئیچ چیست

به جهت عملکرد صحیح فلو سوئیچ باید در نصب فلوسوئیچ باید توجه نمود که اولا زبانه مناسب با سایز لوله بر روی اهرم فلوسوئیچ نصب گردد و ثانیا محل قرار گیری اهرم و زبانه در موقعیت مناسبی از لوله قرار گیرد و ثالثا اینکه جهت فلوسوئیچ هم جهت جریان با توجه به فلش روی بدنه فلو سوئیچ باشد

همچنین به جهت جلو گیری از تاثیر آشفتگی جریان بر روی عملکرد فلو سوئیچ باید حداقل 5 برابر قطر لوله از زانو وانشعابات فاصله داشت

در نهایت هم اینکه فلو سوئیچ دارای دو کنتاکت نرمالی اپن no و نرمالی کلوز nc می باشد که بسته به مدار کنترلی چیلر می تواند در سیم کشی قرار گیرد

qq فلو سوئیچ چیست

نحوه نصب و راه اندازی:

فلوسوئیچ تیپ LKB-01 از طریق یک بوشن سایز “1 از قسمت بالای خطوط لوله (ترجیحا به صورت عمودی)نصب می شود

 

نحوه تعمیر ونگه داری:

مشکلا تی که ممکن است برای دستگاه بوجود آید می تواند خم شدن یا خورده شدن تیغه ها خرابی میکرو سوئیچ بر اثر نوسانات جریان برق و کج شدناهرم نگهدارنده تیغه ها در اثر نصب نادرست لول سوئیچ باشد

ضمنا در فلوسوئیچ تیپ FS16-01 امکان شکستگی در پوش در اثر ضربه وجود دارد که با بازکردن دو پیچی که در دو طرف در پوش قرار دارد می توان آنرا تعویض کرد . تیغه ها نیز با باز کردن پیچ اتصال آنها به اهرم و میکرو سوئیچ باز کردن در پوش و پیچ های مربوطه قابل تعویض می باشند

 

121 فلو سوئیچ چیست

 

اطلاعات بیشتر در

www.lifedetect.com